GYIK

Milyen szolgáltatásokat biztosít a Computer Net Kft a nyomtató-kellékanyag szállításon kívül?

Számítástechnikai kellékek – berendezések: – nálunk minden olyan terméket megtalál, ami irodájába szükséges: gépeket, monitorokat, kiegészítőket, programokat,

Irodaszerek: a napi munkához minden kelléket biztosítunk, amire szüksége lehet.

Szervízelés: természetesen meghibásodott gépeik szervizelését is vállaljuk.

 Cégünk különleges igényeket is ki tud elégíteni, ezért arra kérjük, hogy minden kérdésével keresse meg munkatársainkat.

Hogyan tudok rendelni?

1. On-line áruázunkból: A katalógusban böngészve tegye a kosarába a kívánt termékeket a „megrendelem” gombbal. Ha összeállt a rendelés, induljon el a pénztárhoz. A rendelést a „Megrendel” gombbal véglegesítheti. Rendeléséről visszaigazolást kap.

2. Telefonon: az 52/541-088 vagy 20/9579978 telefonszámokon munkaidőben (H-P: 8.00-16-00) ahol munkatársaink megválaszolják a felmerült kérdéseiket is.

3. Faxon: az 52/541-088 faxszámon

4. E-mail-ben: a rendeles@neoprint.hu

Tönkre teheti-e az utángyártott” tonerkazetta a nyomtatót?

Szakszerű felújítás esetén, és rendeltetésszerű használat mellett ez nem fordulhat elő, mivel a tonerkazetta független mobil egységet alkot a nyomtatóban, funkciója kizárólag a képalkotásra korlátozódik, a lézeregység, papírtovábbítás ,fixálás szintén külön-külön egység feladata, egymással szoros kapcsolatban nem állnak.

Beszáradhat-e a tinta, ha hetekig nem használom a tintasugaras nyomtatót?

 Normális környezeti feltételek mellett típustól függően akár több hónapig sem szárad be a fej. Ha hosszabb ideig nem használta nyomtatóját valószínűleg több fejtisztítási műveletre lesz szükség (ezt elvégezheti a kezelőprogramból, vagy közvetlenül a nyomtatón. Mindenesetre azt javasoljuk, hogy 2 hetente, de legalább havonta 1-2 színes oldalt nyomtasson ki.

Elveszítheti-e a garanciát a nyomtató, az utángyártott tonerkazetta/tintpatron használatával?

Néhány gyártó esetében előfordulhat, hogy csak az Ő általa gyártott kellékanyag használata mellett vállal garanciát a nyomtatóra, ez azonban többnyire a saját kellékanyag forgalmának növelése érdekében történik. Más gyártó által készített kellékanyag használata nem zárhatja ki az egyéb meghibásodás miatt keletkező garanciális problémák ellátását, ezért van aki már az erre utaló szövegrészt törölte is a tájékoztatójából.

Ugyanannyi példányt tudok nyomtatni az utángyártott tonerkazettával,mint az eredetivel?

A tonerkazetta utángyártása során minden esetben az eredeti gyártó  által megadott mennyiségű és minőségű töltetet alkalmazunk, nem áll érdekünkben a kapacitás csökkentése. Azon típusok esetében ahol ezt a kazetta tartálya lehetővé teszi, inkább még néhány gramm plusz töltetet teszünk. A tonerek és tintapatronok töltését az ISO/IEC 19752 szabvány előírásai szerint végezzük.melyet az eredeti kellékanyagok gyártói is alkalmaznak.

Milyen árakat, mennyiségi kedvezményt biztosít a NeoPrint?

 Mivel cégünk végfelhasználókat, intézményeket és viszonteladókat is kiszolgál, így áraink rendkívül sokrétűek. Személyre szabott árakért kérem, forduljon bizalommal munkatársainkhoz

NeoPrint utángyártott és NeoPrint Prémium  termékek esetében akár több hónapra is biztosítani tudunk fix árakat.

 Az eredeti kellékeknél az árat a az EUR/HUF árfolyam függvényében változtathatjuk.

Hogyan kezelik a reklamációs kellékeket?

 A NeoPrint azon dolgozik, hogy az emberek szemlélete megváltozzon az utángyártott termékekről, ezért termékeinkkel szemben magas minőségi követelményeket állítunk fel.

Minőségi reklamáció: Vállalatunk garanciát vállal saját gyártású, NeoPrint Prémium és NeoPrint utángyártott termékeire. A legnagyobb gondosság előfordul, hogy néhány esetben a termék hibásnak bizonyul, ilyen esetben kérjük, hogy a pontos kezelés érdekében minden esetben mellékeljenek tesztoldalt/hibaleírást a reklamációs termék mellé, és így juttassák vissza.  A bevizsgálás eredményéről 5 munkanapon belül tájékoztatjuk partnereinket.

Hogyan veszik át a kiürült nyomtató kellékeket?

 A kiürült kellékeket a Computer Net Debrecen Kft. elszállítja ügyfeleitől. A kiürült kellékanyagokat a megrendelés átvételekor átadhatja munkatársunknak. A kiürült festék kazettákat és patronokat kizárólag személyes és saját futárszolgálat mód választása esetén tudjuk átvenni.  Székhelyünkön, 4028 Debrecen, Nyíl u. 6. munkaidőben 7:30-16:00 –ig lehetősége van elhelyezni.

Mit tegyek, ha nem tudok nyomtatni? Ha nem ismeri fel a gép a kelléket?

 Kérem ellenőrizze a kellék töltöttségét.

 Ha ez megfelelő, akkor bizonyosodjék meg arról, hogy a kellékről el lett-e távolítva az összes biztonsági fólia, lezáró szalag.

 Ha továbbra sem működik, abban az esetben, kérem, forduljon személyes kapcsolattartója felé. Kérem a gyors munkavégzéshez, készítse elő a gép pontos típusát, és a kellék azonosítóját.

Nem találok választ a kérdésemre

Keresse munkatársainkat az elérhetőségek alatt megadott csatornákon!